livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Student ID accepterat

Publicerad 2012-08-27 20:48:37 i Allmänt,

Är nu inne på de sista förberedelserna inför studierna till hösten. Har efter några misslyckade försök att logga in för att ladda upp ett foto som används till student ID:t äntligen lyckades jag logga in. Som tur var accepterades fotot direkt så det ska vara klart och färdigt att hämta upp när jag kommer dit!
 
Håller nu på att kolla igenom vilka kurser jag vill lägga till, hittat några jätteroliga inom biologin, men vet inte om jag egentligen borde läsa något nyttigare för historian och arkeologin, typ antropologi. Men jag får spåna vidare kommer antagligen få väldigt svårt att bestämma mig.

Kommentarer

Postat av: ANTONSFOTO

Publicerad 2012-08-28 21:41:09

Sv: Tack så mycket! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela