livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

12-12-12

Publicerad 2012-12-12 14:42:19 i Allmänt,

Ingen som kan ha missat vilken dag det är idag: 2012-12-12. Snyggt datum eller hur väldigt enhetligt och förstår par som vill gifta sig idag, eller vilken viktig händelse i livet som helst lätt datum att komma ihåg.

Hade tänkt ta sovmorgon idag så ställde alarmet på 9:00. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, vaknar vid 7:30 och kan inte somna om. Gav upp efter en timme och gick och käka frukost istället. Tog en morgon promenad på dryga 2 timmar. Missade solnedgången precis, men fick lite fina bilder i alla fall. Köpte lite presentpapper till en present, här får man många gånger inte paketen inslagna i affären och i många fall får man i så fall betala extra. Då var det billigare att bara köpa papper och snöre som dessutom räcker till fler paket.

Håller nu på att kolla upp om det går att byta tåg på lördag till ett tidigare, troligtvis inte så iåfall får jag köpa en ny biljett och förlorar pengarna jag redan betalat för den här biljetten som visserligen var relativt billig 10£ men de biljetter man köper nu är dock inte lika billiga.. vad jag vet, men får väl se.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela