livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Tisdag

Publicerad 2012-12-11 19:44:43 i Allmänt,

Fick tillbaka sista uppsatsen idag…med tanke på all kritik den fick och alla anteckningar som var klottrade överallt så tyckte jag att den fick riktigt bra betyg. Med alla de kommentarerna hade jag aldrig gett den uppsatsen så mycket. Gjorde några riktigt uppenbara referenser fel eftersom jag inte fattade hur Harvard systemet funkar så det var ju illa. Men å andra sidan har jag alltid använt Oxford systemet med fotnoter (är det Oxford?). Men jag hade i alla fall fattat hur många ord uppsatsen skulle vara på, 1500. En stackare hade missat det trodde det bara skulle vara 1000.

Aja ikväll blir det först gratis munkar och kaffe nere i Crombie sedan ska vi till the Bobbin och fira Dave som fyller 22 den 17 december men eftersom vi alla har stuckit hem då så fick det bli nu istället. Kvällsmaten idag visade sig vara Julmat, med förätt och allt. Julpuddingen var inget vidare. Det fanns smällkarameller, ni vet sådana som faktiskt smäller när man drar i dem och så är det en liten grej inuti dem, en silkespappers krona och en lien lapp med en gåta och ett rolig fakta.

Juldukat och fint
Dålig bild med mobilkameran, varför har man aldrig kameran tillgänglig när det kommer bra fotomoments?

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2012-12-11 21:15:50

Vad skönt med bra betyg. :-)

Svar: Visst är det :)
Elin

Postat av: sandra

Publicerad 2012-12-12 02:56:59

Gött att det gick bra på provet :)
Mysigt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela