livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Torsdag

Publicerad 2012-12-06 21:07:11 i Allmänt,

Så fick tillbaka uppsats nummer 2 av  3 idag. Bättre än väntat, så nu är jag lätt illamående vid tanken på den sista som jag förhoppningsvis får på tisdag. Har dessutom sett schemat för mina exams, kommer ha dem under två dagar. Har dem relativ sent så där är skönt på ett sätt, mer tid att plugga.

Hade sedan christmas get-together med mentors programmet, pizza och trevligt sällskap är aldrig fel. Fick dessutom massa pizza med mig hem och de var ju bra eftersom kvällmaten idag ar inget vidare. Inte hems men pizza var helt enkelt bättre. 

Fortfarande kallt men det snöar inte, istället är det svinhalt

Snögubbar på naglarna :) Det enda jag orkade göra efter kören igår...

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2012-12-08 02:17:23

Riktigt fina naglar, själv har jag enkelt rosa :p

Svar: Tack! Rosa är ju också snyggt :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela