livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2012-07-14 18:54:53 i Allmänt,

Här är min egen lillla vrå om vad som händer och sker i livet. Just nun står jag i begrepp att flytta hemmifrån och utomlands. Allt på engång. Här delar jag med mig av mina tankar om allt och inget.

Tvivlar fortfarande på om jag har valt rätt. Skulle gärna gett mig ut och rest eller varit au pair i ett spännande land men det blev studier direkt istället. Har jag gjort rätt val? Ingen kan säga säkert dete får tiden utvisa...

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2012-07-14 18:54:54

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela