livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Chokladtårta

Publicerad 2012-11-26 14:57:12 i Allmänt,

Idag var det dags igen. En av killarna fyller 20 år idag så det var bara att kliva upp och sjunga. Inga problem för mig, hade ändå en föreläsning klockan 9. Men de andra var ju svårare att få upp, men de tog sig upp så småningom. Han blev jätteglad, lätt den som i varit mest entusiastisk över sin födelsedag. Vi försöker hitta olika tårtor till alla som fyller Morrissons har trots allt ett begränsat antal olika tårtor att välja på. Det fick bli choklad tårta den här gången, fotbollstårtan är reserverad för en av de andra killarna som är absolut fotbollsgalen, och då menar jag galen. Ingen annan orkar lyssna när han går igång och de flesta hänger inte med särskilt länge i alla fall.

Ikväll ska vi antagligen gå ut för att fira 20-åringen. De flesta tänker bara gå ut till baren där vi ska vara först, för det är flera av oss som har klockan nio föreläsningar på tisdag…och det säger allt.

 

Kommentarer

Postat av: teabird

Publicerad 2012-11-26 18:03:38

gu vad gott :D

btw, glöm inte att kika in för att läsa min intervju med danisnotonfire :)

Postat av: Jennilie Isaksson

Publicerad 2012-11-30 23:16:29

Gillar "typsnittet", eller handstilen som texten är skriven i!
Sv: Tack snälla du, så kul att du gillar mina bilder och outfiten :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela