livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Cosmopolitan och Daniel Craig

Publicerad 2012-10-29 11:45:29 i Allmänt,

Hade en trevlig middag igår. Resturangen var trevlig inte jättefancy men inte ruffig heller De hade lite Halloween tema på dekorationerna. Maten var vällagad och prisvärdig så definitivt ett ställe att hålla i minnet. 14£ för middag, dessert och  dricka(coca Cola) är inte överdrivet dyrt, eller...? Men jag har just blåst min budget för veckan. 
Eftersom de andra(Dave) bestämt sig för att jag var tvungen att dricka något lite starkare än Cola på sin födelsedag så blev det en Cosmopolitan också. Den betalade Dave, tack för den! 
 
Sedan vidare till VUE för Skyfall. Vi hade ine bokat platser innan men fick jättebra platser iallafall för bara 3,90£ så billigt går man inte p bio hemma. Speciellt inte på en ny film. Jag har aldrig sett de nya James Bond filmerna med Daniel Craig så de var nytt. Har inte ens sett alla de gamla, vet att jag har sett de med Roger Moore och sen någon med Pierce Brosnan. Den här var bättre, eller den var ju liksom up-to date och när man nyss sett en film så verkar ju alltid den sista var bäst eftersom det är den man kommer ihåg. 
 
Spoiler alert! M dör...wtf? Istället tar Voldemort aka Ralph Fiennes över stället. Och vad hände med miss Moneypenny? Nu kom det en ny tjej med samma namn. Och Q var en riktig nörd hihi. Kom hem vid halv två på natten...hade lectures vid 9 men jag kom upp och jag var i tid. 
 

 
Kyckling med svamp och potatismos. 8.50£
Cosmopolitan
Dessert, glass med bär och vispgrädde. Tänk inte ens på kalorierna....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela