livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Halv duktig idag

Publicerad 2012-10-15 00:27:11 i Allmänt,

Idag har Elin varit duktig, inte så duktig som hon borde men bättre än förväntat. Vaknade vid 9 tiden, tvingade mig själv och somna om för Brunch får vi inte förrens tidigast 11.30. Om man kan ju inte plugga på tom mage, det var vad jag intalade mig. Efter att ha väckt de som sa att de skulle gå till Brunch och att jag skulle knacka på vid 11, först vid 11.20 så kom vi efter typ 20 minuter iväg. Fattar inte att folk kan sova hela jäkla dagarna. Men men efter brunchen som som vanligt bestod av bacon, ägg, kort, potatisbullar (typ), black pudding (typ som blodpudding fast inte riktigt) och böner i tomatsås så spenderade jag faktiskt stora delar av eftermiddagen med att plugga. Förberedde en presentation till på fredag. Den är jätte ostrukturerad men om man får ett ämne som Immigration/emigration ch 10-15 minuter vad ska man göra liksom, ingen aning om vad de vill att jag ska fokusera på. Tog ett brejk på typ 3 timmar mellan 16-19. Passade på att käka middag och gå till Morrisons. Jag köpte en fling-skål, hade ingen sen tidigare och lika bra att köpa en egen. har lånat de andras hittills men ville ha min egen. 
Tänkte "storhandla" matvaror på tisdag då jag slutar tidigt och tnkte bege mig in till stan och se om jag hittar regnkläder iallafall till field-tripen. Ska kolla på YR först vad väder prognosen säger dock. Måste ha matsäck med mig, det blir väl mackor antagligen. 
 
Efter nudelmiddag blev det ytterligare 2 timmar i bibblan. Letaade efter källor till den andra uppsatsen, har lånat 3 böcker måste fortsätt leta. Ahh blir galen. Kom tillbaka till lägenheten, Valerie som hade varit hemma hos sina föräldrar i helgen hade inte druckit ett smack i helgen tvingade i sig den äckliga cidern som jag fick som kompensation för att de åt upp min ost. Which was fine by me, behöll flaskan som var lite häftig, inte lika snygg som de som står hemma men snyggare än en vanlig ciderflaska iallafall. Ser mer ut som en medicin flaska av den gamla sorten ärligt talat. 

Kommentarer

Postat av: Jan Bark

Publicerad 2012-10-15 08:41:40

Förutom i kväll efter 19:30 kan du höra av dig hela veckan om du vill ha hjälp men PowerPoint. Jag får väl sätta mig vid mammas dator eftesom min Office 2011 ser lite annorlunda ut.
Till helgen åker de görna kläderna på. ÄR borta Lördag - Tisdag

Svar: pappa lokal tid för dig eller mig????
Elin

Postat av: Jan Bark

Publicerad 2012-10-15 21:03:28

Ja, vår lokala tid

Svar: vaddå Boxholm lr?
Elin

Postat av: jan Bark

Publicerad 2012-10-15 21:09:41

GMT +1 som vi har i Sverige

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela