livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Lördagspromenad

Publicerad 2012-10-08 11:45:14 i Allmänt,

I lördags gick jag och Val ner till stranden med några av hennes juridik vänner, det tog oss nog en dryg timme eftersom vi tog alla omvägar som gick. Målet egentligen var nöjesparken, men nnär vi vll kom ner dit så var många hungriga så vi gick o käkade istället, eller de andra käkade och jag väntade. Sedan var jag tvungen att gå tillbaka för jag hade ingen lust att betala för mat när jag redan hade middag betald. (Jag vet...snålt). 
 
Det visade sig sen att nöjesparken var typ stängd så de hade gått och bowlat istället, tur att jag slapp det. Jag är sämst på Bowling pinsamt dåig faktiskt och jag hade antagligen brytit resen av naglarna också, och ja jag vet att det låter löjligt men när man måste vänta 3 månader på att de satarna ska växa ut....då ni. 
 
Skottland=regn
 
 
 
Fast inte alltid
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela