livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

NIS, Bank

Publicerad 2012-10-31 13:11:54 i Allmänt, Flytta hemifrån,

Fick min internetbank på Bank of Scotland idag... kom naturligtvis inte ihåg lösenordet så jag skulle byt lösen ord. BoS (Bank of Scotland) vill jämt att man ska ringa och bekräfta sin identitet och uppge ett referensnummer. Så det försökte jag göra, men då kommer man alltid till en maskin som säger: för ...service tryck 1, för frågor om... tryck 2. Problemet som då uppstår är att ingen av mina mobiler låter mig utföra såana här kommandon utan de tror att jag vill ringa ett nytt samtal.. wtf. Så jag ner till bankkontoret och ber och få låna deras telefon, det fick jag och efter  lite om och men så tror jag att det löste sig. Ska testa att logga in igen lite senare. 
 
Eftersom det är Halloween ikväll så ska vi tydligen ut... måste ner till stann för att få mitt NIS nummer och tänkte då pasa på och fixa det sista till min outit. Sedan måste jag ta tag i mina uppsatser, den ena vet jag precis hur jag vill ha MEN jag hittar inte den fakta jag behöver!!! Sliter mitt hår!

Kommentarer

Postat av: linnea i usa

Publicerad 2012-11-01 02:49:45

Elin detta är roligt. jag har typ inte varit ute på ett par månader o du har nu blivit partytjejen nr1. ombytta roller säger jag bara ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela