livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Pumpor och Pengar

Publicerad 2012-10-30 00:20:18 i Allmänt,

Idag fick jag lite extra pengar, tack vare Carl Trygger. Tack så mycket! Ibland är det bra att bo i en liten håla.
Skulle skriva uppsats ikväll, var peppad på det när jag satt på föreläsningen sen kan ni ju gissa hur det gick....inte alls. Skar ut en pumpa istället, har aldrig gjort det förut men jag tyckte hen blev riktig bra för att vara första gången.
 
Men jag har iallafall valt fråga till min andra uppsats, ville inte skriva om någon av frågorna alla verkar jättesvåra men det måste göras. Varför läser man historia? Jo, för man vet att det kommer gå åt helvete. Vikingar...

Kommentarer

Postat av: Jan Bark

Publicerad 2012-10-30 14:31:26

Då gjorde det ju inte något för din ekonomi att du var ute och åt en god middag. Ibland måste man satsa lite.

Svar: Ne, men Oppurtunity cost var ju drygt 5 nagellack...hehe
Elin

Postat av: josephine

Publicerad 2012-10-30 17:25:53

Vilken snyggig blogg! :)

Svar: Tack så mycket :D
Elin

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-10-30 22:37:49

Va snygg pumpan blev med lite tjockare kanter :)Och ja, inte illa för första gången ^^

Svar: Tack så mycket :)
Elin

Postat av: Ella Isbjörnshjärta

Publicerad 2012-11-01 17:19:05

Åh vilken ursöt pumpa! Hur är livet i Skottland? Är det kul? Ensamt? Men du pluggar va?

KRAM!

Svar: Tack! Blev riktigt nöjd, första gången som sagt. Skottland är kallt men i övrigt bra. Det är kul att testa på något nytt men samtidigt lite läskigt. Jag pluggar arkeologi och historia är det tänkt.
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela