livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Tisdagnatt

Publicerad 2012-10-10 12:56:19 i Allmänt,

Eftersom de flesta är lediga på onsdagar så har tisdagar blivit party-kväll den också. Jag följde med ut till en bar vid typ 11:00 och insåg redan när vi gick dit att jag nog hade haft det bättre hemma. De andra köpte öl som tydligen var äcklig så vi gick ifrån den första baren ganska snabbt, de knyckte med sig glasen därfrån. Gic till nästa bar som var nästan helt folktom, folk drack mer öl ocmer öl. Jag gick hem vid 12:00 för jag hade faktiskt lecture idag lockann 10:00 så jag var tvungen att ta mig upp. De andra om efter efter 30 sekunder för att jag fick inte gå hem själv, och det kändes ju iochförsig ganska skönt. 
 
Våran rökande maskot Dave!
 
Jelloshotsen med vodka, inget vidare smakade bara gellatin med jordgubbsmak. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela