livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Torsdag med Grottmän och Henry

Publicerad 2012-10-18 17:04:47 i Allmänt,

Helt vanlig torsdag, började med tyska sedan lite Vikingar, Lunch, Arkeologi och avsluta med mer vikingar. '
Vikingarna är lite jobbiga speciellt då dom skriver allt med massa konstiga tecken, de kan inte ens skriva Tor utan skriver det med ett p liknande tecken som jag inte ens lyckas hitta i teckenuppsättningen. 
 
På arkeologin fick vi titta på film, "Walking with Cavemen" eller vad den heter. En tv-serie av BBC där en forskare reser bakåt i tiden  och hälsar på förtidsmänniskor. Det var ju pinsamt att titta på. Inga som helst vetenskapliga bevis utan snarare en foskare som leker sagoberättare. Men för den breda massan kanske den är intressant. Kanske hade tyckt bättre om de senare människorna. A. Afarensis aka Lucy fick en väldigt dålig story, för att inte tala om H.habilis. 
 
Lånade Henry, en av våra dammsugare, dags att städa rummet heltäckningsmatta säger jag bara...
 
 
 
 
 
 
Henry Hoover, söt va?
 
Halloween runt knuten!
 

Kommentarer

Postat av: pedant-fia

Publicerad 2012-10-18 17:56:42

Städerska varje onsdag säger jag bara... mums vad badrummer luktar gott sen ;)

Svar: Städar hon ditt rum också?
Elin

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-10-19 08:46:44

Söt damsugare ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela