livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Andra helgen

Publicerad 2012-09-29 18:25:28 i Allmänt,

Helgen är då här. Idag r det två veckor.  Igår medans resten av lägenheten partade rätt friskt så gick jag till Arkeologi sällskapet. Vi skulle kolla på film. Indiana Jones, Raider's of the lost ark. Det hela skulle börja klockan 7, tror att det började vid 8 til slut. Först hade de inga högtalare utan bara laptopen, sedan när de väl fixat högtalare så dör ljudet totalt. Till slut fick de igång den. Sedan hackade den mtt i så vi var tvunga att starta om den. Sedan när det är typ 20 minuter kvar så kommer en kvnna och säger att vi måste lämna lokalen för larmet startas strax. Det var lite snopet slut. Har sett filmen innan men kommer inte ihåg hur den slutar riktigt. 
 
När jag kom tllbaka till lägenheten var festen redan i full gång. Klockan var då ca 10 på kvällen. En av tjejerna låg påå toan o spydde. Det var dock första gången någon av oss spytt, vilket är ganska imponerande med tanke på hur mycket folk har festat. Jag hostar som en galning just nu och det var mitt skäl till att inte parta loss och slösa 50kr bara på ett inträde på klubben. 
 
Idag gick jag och Valerie ner till stan. Hon köpte tågbiljett hem, hon bor i Edinburgh så hon skulle hem om två veckor. Sedan gick vill till Primark och superdrug. Min handväska gick sönder direkt och sedan dess har jag lånat Valeries, kände att det var bäst att köpa en ny. £6 för en väska är inte så farligt. Köpte lite mer shampo och balsam också, så nu är jag officiellt pank, iallafall på kontanter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela