livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

En dag kvarFly

Publicerad 2012-09-11 11:00:37 i Flytta hemifrån,

Åker imorgon, har inte ens packat klart. Fattar inte hur mycket saker som ska med. Insåg igår att på Ryanair måste datorn åka i handbagaget det hade jag inte räknat med. Hade av någon konstig anledning fått för mig att de var som på KLM där Laptopen inte räknades till handbagaget. Så nu ska jag verkligen se över vad som behöver följa med.
 
Ska dessutom se över alla papper som ska kopieras och skrivas ut. Ska man ta med sig orginalen också? Har inte bestämt mig än, funderar på att ta dubbla kopior och lämna en kopia hemma i Sverige så har jag orginalen om de behövs. Borde dessutom städa rummet...men jag har idag och imorgon på mig. Åker nog hemifrån vid typ 17 tiden imorrn. Flyger ifrån Nyköping till Edinburgh och sover i Edinburgh och sedan tåget till Aberdeen på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela