livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Hjälp!!

Publicerad 2012-09-17 01:03:00 i Allmänt,

Skriver det här inlgget för ándra och förhoppningsvis sista gången. Man kan köpa ett band för 40£ som ger en inträde och du slipper köerna till klubbarna och gratis buss, men undertecknade har inte skaffat ett sånt så jag har inte hänt med ner till stan ikväll, vi är tre stycken som inte har skaffat det en så vi är de tråkiga som bara går hem tidigt. Men jag har svårt att bestämma mig för om 40£ är värt det, det är liksom 400kr och de som känner mig vet att jag inte är någon party person.



Argument för att köpa det:



Alla andra har det och annars är jag tråkmånsen som inte partar, live a little!

Det är Fresher's Week-once in a lifetime baby!

Pengar kommer pengar går men minnena består



Argument för att inte köpa det:

Om två veckor så är vi alla iallafall troligen enbart flatmates som knappt hälsar i korridoren

400kr och student

Elin=ingen Party Prinsessa



Hjälp mig, jag velar här!!!!





Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-09-18 20:15:29

Haha, du verkar leva loppan där borta ;)
Trodde aldrig du ens skulle fundera på att köpa ett sånt.
Men tycker du ska välja skälv xD
Ska de andra 2 köpa det tror du?? :)

Ha de bra!!
Kram Sandra <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela