livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Jag lever!!!

Publicerad 2013-04-20 01:10:20 i Allmänt,

Ledsen, har blivit lite av ett brejk härifrån. Anledninen? Just nu är det mer än dött i mitt liv. Det händer ingenting annorlunda i brist på bättre ord. Plugget har börjat igen. Har fått reda på när mina tentor är, usch! Sista tentan är den 31 Maj så efter det kan jag tekniskt sett packa och åka hem. Men flyget är bokat till den 12 Juni, får se om det går att ändra. Samtidigt så kan det vara så att jag behöver vara här längre beroende på hur det går med lägenhet och så. Nu har det slagit de flesta att shit! ett år går snabbt. Det känns som igår man blev dumpad här av pappa och kände sig så himla vilsen. På de här månaderna har man ju gjort en hel del. Flyttat till ett annat land och träffat nya kompisar, försökt bli mer vuxen...haha tja vi kan väl kalla det för det iallafall. Någongång ska jag göra en lista på nya saker som har hänt det här året. Om jag någonsin kommer till skott vill säga. aja men det ligger på framtiden. Som sagt ett litet bevis på att jag lever, men som sagt det händer inget speciellt eller minsta lilla annorlunda just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela