livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Påskafton

Publicerad 2013-04-03 21:07:08 i Allmänt,

Hade skypat med familjen på Skärtorsdagen medans de höll på att packa. Under den skype konversationen lyckades syrran med att mer eller mindre tjata sig till att vi skulle träffas redan klockan 9 på Påskaftonen och shoppa. Så det blev som hon ville. Träffade henne vid 9. Mamma och Pappa stod utanför Primark, affären hon skulle på först. Tror vi spenderade drygt 1.5 timme därinne. Sedan vidare ner till Union Square. Hela dagen blev shopping. Lyckades hitta klänning till RAF balen. Blev ”bara” 65£, men fick 25 av farmor och hade fått ytterligare 25 en annan gång så jag kan ju säga att jag bara betalade 15 alltså drygt 150kr och det är ju bra. Allt för att få mig att känna mig bättre. Påsken blev ju av naturliga orsaker lite ovanlig. Ingen påskmat så långt ögat kan nå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela