livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Promenad på stranden

Publicerad 2013-04-27 17:23:42 i Allmänt,

Gick på en härlig kvällspromenad  med en kompis igår. Hade tänkt gå, men så frågade hon om vi skulle gå till stranden imorgon (idag´) eftersom jag ändå tänkt gå till stranden så hängde hon på igår kväll istället. Blev en ganska bra promenad tog oss nog drygt 2,5 timmar, plus 30 minuter inne på ASDA för att köpa onyttigheter :) 
Blir Bio igen ikväll, det är galet vad mycket bio jag har sett på sista tiden, brukar ju annars gå på bio kanske 2 gånger på ett år eller liknande. Men har varit på åtminstone 3 stycken bara sista 2 veckorna vilket ju är mycket för mig. Orsaken är väl kanske främst att det finns fler att gå på bio med här, eller det är lättare att säga till kompisarna här att man ska gå på bio spontant. Sedan skadar det ju inte att de har mycket billigare studentbiljetter här, och student priserna gäller alla dagar på alla filmer, även premiärer. Så är ju inte riktigt läget hemma, iaf inte vad  jag kommer ihåg. Knappt 40 kr för en biljett istället för minst 100 som det är på SF. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela