livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Hemma ifrån USA

Publicerad 2013-08-29 16:51:45 i Allmänt,

Vet att det finns någon som har väntat på detta inlägg trots att hon faktiskt var med på delar av resan själr. Har iallafall varit på en underbar resa i USA för att träffa språkresekompisarna :) Vi är 4 tjejer som träffades på en språkresa till Hastings I England sommaren 2009 har jag för mig. Två av tjejerna arbetar nu som au pairer I USA och jag och den sista tjejen pluggar. Jag och Lollo lämnade Sverige på fredagen 16 Augusti för vidare färd mot Amsterdam och sedan New York, John F Kennedy. Det blev några dagar i Darien och New York innan det blev vidare färd ner till North Carolina och Charlotte.

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-08-29 20:34:24

ÄNTLIGEN :) som jag väntat haha. jag vill liksom höra din version av resan också, det är därför jag varit så nyfiken. väntar på fortsättningen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela