livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Läslust!

Publicerad 2013-08-12 18:06:38 i Allmänt,

Alla som känner mig vet att jag tycker om böcker. Mycket böcker. En av de affärer jag alltid går in i på ett nytt ställe är bokhandeln. Bibliotek och jag har alltid stått varandra nära. Men tyvärr har jag och böckerna glidit isär lite de senaste åren. Iallafall de böcker man läser bara för man vill. Men den här sommaren har vi börjat arbeta på vårat förhållande igen och det går framåt. Känns som vi kommer klara oss igenom denna kris och komma ut starkare på andra sidan.

Efter en tur till biblioteket här hemma så kom man ut med en bra hög med böcker. Hittade ännu fler men var ju tvungen att besinna mig lite iallafall.

Böcker jag alltid återvänder till:

·      Harry Potter serien

·      Astrid Lindgren och speciellt Bröderna Lejonhjärta

·      Böcker av Elisabeth Nemert

·      Folksagor och myter

·      Earth’s Children böckerna av Jean M. Auel

Min nya upptäckt: Mari Ljungstedts deckare om komissarie Knutas och kollegor. 

 
 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-08-12 18:41:46

Marie Ljungsteds böcker är sååå bra! Jag har en vivecka sten bok, också deckare här i usa som du kan få. O sen har jag en lisa marklund :) dessa böcker är bra o du får mer än gärna ta hem dem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela