livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Skännnge Marknad

Publicerad 2013-08-07 21:45:52 i Allmänt,

Idag och imorrn pågår en av Sveriges största marknader. Skänninge Marknad närmare bestämt. När man var liten tyckte man den var enorm men nu känns den inte alls lika stor längre. Bestämde mig för att åka dit med mamma. Pappa gillar det inte alls så han stannade hemma och syrran åkte in tidigare under dagen med kompisar.

Marknaden var som vanligt, fast den knalle som mamma speciellt ville ha tag I var tyvärr inte där. Köpte den skrivbok som var mitt huvud uppdrag, dock inte på själva marknaden utan I en pappershandel vilket ju kan tyckas lite ironiskt. Slutade som vanlligt, köpte saker man absolut inte planerat att köpa. Hade ju inte alls planerat att köpa ett underlakan men ska man byta säng till en store så ska man och nått måste man ju sova på till en början. Lagom varmt väder, ganska mycket folk men inget onormalt. Enda marknaden jag besökt I år och det förblir nog så. 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-08-08 14:33:45

Hej hopp!
kul med äntligen ett inlägg på blogge n, jag har väntat ska du veta. Kan vi inte få veta om känslan nu bara en vecka typ innan usa-resan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela