livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Återvinning

Publicerad 2013-12-28 21:27:53 i Allmänt,

I dessa dagar ska man ju visst återvinna så mycket så möjligt det är ju bra för miljön eller hur? Efter julen har man ofta mycket kartonger och andra rester över. Återanvänd choklad askarna och även små facken som krims krams förvaring. I mitt fall behövde jag sortera bland en del smycken främst egengjorda örhängen. Inte världens snyggaste förvaring men de hålls separat och trasslar inte ihop sig. Sedan kan man ju också dekorera lådorna om man vill. Det orkade inte jag den här gången. Det får bli en annan gång 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela