livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann

Publicerad 2013-12-28 21:33:29 i Allmänt,

Gick på bio för några kvällar sedan (26 december). Det blev hundraåringen som försvann. Har inte last boken men har efter att ha små kollat igenom aftonbladet och expressen under året lite nu och då så verkar det som att den skulle vara en av de stor filmhändelserna I Sverige I år. Kommer ihåg att alla snackade om boken, själv är man ju lite för lat för att läsa den, eller snarare det har bara inte blivit av.

Filmen var som vilken svensk film somhelst. Lite småtrevlig men inget jag bara döööör för att få se igen. Men rolig film och ett bra tidsfördriv. Robert Gustafsson var bra, men det märktes att det var en yngre person som spelade gammal person och inte en gammal person på riktigt. Men ändå bra skådespelar insatser och det fanns några riktigt bra ställen. 

 

Kommentarer

Postat av: joanna

Publicerad 2013-12-30 21:28:52

hej där! :D

jag tänkte bara tipsa dig om en sak, om du går in till mitt senaste inlägg (med de nya skorna jag köpte därifrån) och kommenterar din mail skickar jag dig ett unikt erbjudande. jag bjuder då personligen in dig till members. på members finns det massvis av kända märken som har upp till 70% rabatt på olika varor, exempelvis makeupstore, nelly.com, gant och mycket annat. det är superlätt att gå med. hoppas detta var av intresse! du kommer inte ångra dig! hihi, ha en fortsatt bra dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela