livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Uppsatser, Kakor och julshopping

Publicerad 2013-12-09 19:53:16 i Allmänt,

Efter att ha lämnat in uppsatser och fått studie intyg så gick jag hem och bakade kakor av alla grejor. Chocolate chip cookies, en av mina absoluta favoriter bland kakor. När alla kakorna var färdiga begav jag mig till stan för att posta mitt studie intyg. Kön till postkontoret var enorm, enorm så brevet blev inte postat. Måste nu bara komma ihåg att posta det imorgon, eller så snart som möjligt. När jag ändå var i stan så passade jag på att lösa en julklapp, den enda som jag visste vad jag skulle köpa. Farmors present, nu ska man bara komma på vad sjutton man ska ge till alla andra.....Hatar att fixa presenter, de är jobbigt att komma på vad till att börja med och sedan måste man ju faktiskt köpa dem. Men det är ju alltid kul att ge bort men roligast är nog ändå att slå in paketen. 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-12-09 21:47:36

Vad gott med kakor :) jag ska ju o åka skidor ons-sön denna veckan o får nog allt baka något gott o ta med. Funderar på kladdkaka i mindre bitar om du fattar ;)
God natt!

Postat av: EMELIECATRINE

Publicerad 2013-12-10 17:14:23

Tack så mycket! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela