livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Uppsatser...

Publicerad 2013-12-08 22:45:16 i Studentliv,

Imorgon är det deadline för de två sista uppsatserna för terminen. Eftersom man som student är väldigt svag för de onda tvillingarna förhalning och distraktion som det heter på Sims2 studentliv så har jag inte lyckats besegra dem för en idag. Men idag fick det vara nog. Inte blev uppsatserna något att hänga i granen direkt men imorgon ska de  lämnas in så snart jag vaknar. Sedan ska jag även komma ihåg att lämna in Sedan återstår två dokument tester innan det är dags att bege sig till Sverige om lite drygt två veckor. Tiden går visst snabbt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela