livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Applicant's Day

Publicerad 2013-02-20 00:10:33 i Allmänt,

För ett tag sedan så ansökte jag om att bli Studentambassador på universitets Öppet hus. Fick gå på en grupp intervju och sedan sa de typ att det var så mångs som ansökt att alla inte kunde få bli ambassadörer. Det har nu gått några veckor sedan detta skedde och hörde inget ifrån dem så antog att det inget blev. Men igår hörde de av sig igen, och jag fick "jobbet". Så imorgon ska jag på träning/information så jag missar middagen men har beställt sen middag så förhoppningsvis får jag något att äta iallafall, annars får jaf väl springa till Tesco. 
Det man ska göra är att hjälpa till som man gjorde på öppet hus i Gymnasiet skillnaden är att nu får man betalt för det. 7.20£ i timman tror jag att det var och med tanke på att Rosie som jobbar på bion får 5£ i timmen så är det ganska bra betalt. Synd att det bara är en dag :( men det är ju bättre än ingenting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela