livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Lat

Publicerad 2013-02-28 16:23:15 i Allmänt,

Resten av lägenheten partade friskt igår kväll men själv började jag känna mig lite hängig så hade inte riktigt lust att hantera fulla kompisar just då. Fick ju inget effektivt gjort igår så det kändes väl sådär. Kom på i sista minuten  
att jag hade kör så gick på den eller halva iallafall då rösten inte var hundra procent så jag gick efter halva och då var partyt i full gång. Gjorde min arkeologi men det var typ allt. La mig tidigt och gick upp tidigt. Dagen har inte heller varit särskilt produktiv skulle gått in till stan för att kolla en grej till syrran. Det har jag ju inte gjort  och inte heller har jag pluggat så det ska väl göras ikväll antar jag. 

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2013-03-01 02:10:22

"En lat dräng och en varm säng skiljs inte gärna åt"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela