livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Onsdag

Publicerad 2013-02-27 16:59:09 i Allmänt,

Vaknade upp till rikitigt härligt vårväder idag. Gick ner till frukosten, fruksoten blev lite dämpad då den andra Elin kom ner och berättade at thon bestämt sig för att åka hem till Sverige och inte stanna terminen ut. Sorgligt tycker vi men samtidigt är det ju bättre att göra det som känns rätt.

Efter frukosten bestämde jag mig för att gå ut. Passa på medans vädret är så härligt. Upptäckte en mysig stig längs med floden Don för några dagar sedan men hade då inte tillfälle att utforska den närmare. Men nu hade jag ju det, så jag gick som jag trodde att jag skulle gå för att komma på stigen fast ifrån andra hållet. Det gick nästan. Jag kom tll rätt plats men inte rätt stig. Men andra sidan av floden var lika fin den. Fick forbid botaniska trädgården, Snödroppar och klosterliljor  i full blom.

Efter promenixen så skulle jag plugga, det gick ju inget vidare ska väl erkännas. Det var så häriligt att bara ligga i sängen I solen och chatta med kompisar. Började planera en dagsutflykt under påsklovet till Dunottar Castle. Kanske skulle dit med familjen iochförsig men jag kan åka dit två gånger det gör inte så mycket. Får väl se hur det blir, men det skulle vara kul att se något mer än Aberdeen.

Sedan dags för STAR award workshop, varför anmälde jag mig till det här egentligen? 

Kommentarer

Postat av: Denice

Publicerad 2013-02-27 18:40:17

bra blogg, allt bra med dig? :)

Svar: tack så mycket :) allt är bra. Hoppas allt är bra med dig, kul att du hittade hit :)
Elin

Postat av: julia

Publicerad 2013-02-27 19:10:57

Fina bilder!

Postat av: Olympia Thurfjell

Publicerad 2013-02-28 01:18:06

Vilka härliga bilder!

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-02-28 03:18:26

Ser fint ut, fina bilder som vanligt :p
Hur varmt har ni det nu?
Är våren på väg ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela