livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sista natten i Sverige

Publicerad 2013-01-03 22:21:36 i Allmänt,

Så var Jullovet tillända. Tiden går ju alltför snabbt när man har roligt. Inatt blir så vida inget oförutsett händer sista natten i Sverige på ett tag. Flyget lyfter 18:35 imorgon. Är förhoppningsvis framme i Aberdeen vid midnatt. Har försökt att packa idag, som vanligt får man inte med sig allt man vill om man ska ha med sig allt man eventuellt behöver. Får packa klart imorgon och se vad jag kan få med mig.  

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2013-01-03 23:40:40

Va hemskt de låter!!! Haha hoppas de känns bra :) tur att du trivs där iaf :) min familj har bokat flyg hit nu, jippi!! Sådär bara 85dagar dit...

Svar: Oh vad kul :)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela