livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Arbete

Publicerad 2013-06-07 20:54:43 i Allmänt,

Fick förfrågan om att jobba idag. Har ju inget bättre för mig så varför inte. Först hade jag en Campus guidning med en grupp killer från en av skolorna strax utanför Aberdeen. De var väl inte sådär särdeles intresserade, men det dödade en timme iallafall. Senare på eftermiddagen var jag med i en studentpanel som skulle svara på frågor från elever från en annan skola som var här och hälsade på. Annars har man inte gjort mycket. Rosie åkte hem idag och Tom är på väg till Balmorals så nu är vi tre personer kvar i lägenheten. Mindre än en vecka till min egen säng!

 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-06-09 04:29:12

Hej hopp!
Sitter o kollar på film med mig sj sedan grannen nyss gick hem. Har fyllt frysen o kylskåpet med lasange som vi lagade så nu har jag massa lunchlådor :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela