livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Flytta hemifrån bok

Publicerad 2013-06-27 19:28:00 i Flytta hemifrån,

Nu till hösten ska man ju bo i lägenhet med en massa polare på riktigt. Det blir väl lite mer  på riktigt eftersom vi nu måste laga mat åt oss själva och städa allting själva. Det ska bli "spännande" i brist på bättre ord. Men iallfall inför detta så kom jag på den super bra iden att samla massa recept som man brukar laga och andra små bra tips i en bok så man har saker och ting samlade. Egentligen skulle man väl kunna lägga allt i ett dokument i datorn, tar mindre plats och väger inget extra men var är det roliga med det. Kanske får bli två verisioner, en digital  och en analog. Den analoga riskerar ju att försvinna om jag känner mig själv rätt. Så det är vad man pysslar med när man kommer hem ifrån arbete. Och så rensar man lite bland alla prylar man har, lite försvinner men det är ändå så mycket saker som sparas fast de egentligen aldrig används. Måste bli bättre på att slänga/ge bort saker. 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-06-28 01:26:34

Jag älskar din ide!! Mer böcker o mindre dator åt folket :D skojigt o smart, i like. O kartorna som vi snackade om är jag så på. Varför har jag bara inte fått iden tidigare?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela