livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Hej då Martha!

Publicerad 2013-06-09 12:47:14 i Allmänt,

Sa förväl till Martha idag. Hon åker hem till Italien med sin mamma idag. Kommer tyvärr inte träffa henne på över ett år då hon kom med i utbytesprogrammet och ska till Kanada i ett helt år. Ska ju erkänna att man är lite avis. Men eftersom arkeologin krånglade till det med kurser så valde jag ju att inte ansöka. Det känns ju lite irriterande men å andra sidan så måste man få över 13 i alla kurser det här året om man ska åka. Och med tanke på hur den här terminen har varit så är jag glad att jag inte har det kravet. Är ju svinnervös att jag inte ens nått 9 vilket är gränsen för omtenta i Augusti. Kommer sakna Martha men är glad för hennes skull. Får hålla kontakten via skype och facebook antagligen. 
 
Men nu är det väldigt dött här. I lägenheten är det 3 stycken kvar. Klaudia är typ aldrig här så det är oftast bara jag och Dave här. Vi som kom först verkar som vi kommer bli kvar längst också. Men nu är det söndag så kan faktsikt se att jag kommer att åka hem snart. Kommer vara skönt att åka hem fast egentligen minst lika tråkigt som att vara här. Kommer antagligen klättra på väggarna efter några dagar. Men kommer ju att jobba i dryga två månader så det kommer ge mig något att göra. Men jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela