livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Hemma!

Publicerad 2013-06-13 15:59:22 i Allmänt,

På grund av flygledar strejk i Frankrike igår så fick man ju spendera 3.5 timme extra på Edinburgh Flygplats. Mindre kul men ännu mindre kul för stackarna som skulle till Barcelona för deras flight blev helt inställd.

Första dagen hemma. Trots att man inte kom hem förrens vid midnatt och kom i säng först vid 1 tiden vaknade jag redan vid 6 tiden när mamma och syrran åt frukost. Syrran tjatade till sig skjuts så skjutsade dem till stationen. Kom tillbaka hem och då hade pappa kommit upp också. När han åkt gick jag tillbaka till sängen för att sove lite mer men lyckades inte somna om. Så dagen har spenderats med att packa upp och slänga lite onödiga grejor. Hitta saker som en viss person “lånat”. Annars har vädret varit dåligt så har mest hållit mig inne. 

Skönt att vara hemma. Allting återgår som vanligt, man blir en annan person när man är hemma. Det märks så tydligt nu när man har varit borta ett tag. Man uppför sig inte på samma sätt och man har ett annat sätt att föra sig i olika sällskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela