livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Midsommar!

Publicerad 2013-06-21 23:03:13 i Allmänt,

Glad Midsommar allesammans! Då var ytterligare en Midsommar afton till ända. Som vanligt åkte vi till pappas morbror och hans sambo i deras sommarstuga. Blir inte så mycket “Midsommar firande” om man forestaller sig dans runt stången som en måste del. Ska ju erkännas att man inte dansat kring någon midsommarstång på flera år. I år såg vi inte ens på när de reste midsommar stången. Gick ner en stund innan till stranden, var nästan helt öde, men vädret var lite si och så men när vi var tillbaka upp till stugan för fika så började folket komma så sakteligen så jag antar att de hade ett midsommar firande till slut. Själv satt man och åt jordgubbstårta som jag gjort iordning vilket ju var allt man bidrog med i matväg. 

 

Kommentarer

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-06-22 05:25:35

Vilken fin tårta :D
Bakade oxå en jordgubbstårta, men hade en springade 8 åring när jag skulle dekorera den.. :p

Svar: Tack så mycket! Det hade ju inte jag så det gick nog lite lättare :L
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela