livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

One day more...

Publicerad 2013-06-11 11:06:07 i Allmänt,

Ja då var det mindre än 24 timmar kvar i Aberdeen. Vägde mitt baggage igår…20.8 för det som ska checkas in och ganska precis 10 kg på handbagaget. Börjar nu funera på vad som kan lämnas kvar. Ryanair är ju strikta med vikten och gillar att ta ut överviktstaxa eftersom de vill tjäna så mycket pengar som möjligt. Så slängde alla papper som inte var absolut nödvändiga. Försökte hitta saker som jag inte behövde. Plockade ur två par skor som jag ska se om Dave kan ta och ställa in i Sams garage imorrn när jag har åkt. Vill ju egentligen inte ställa undan mer saker eftersom det känns lite som man utnyttjar killen och det är ju precis det jag gör tekniskt sett. Men blir väl att bita i det sura äpplet och betala övervikten.

Har precis käkat min sista frukost nere i Zeste och bokat taxi.Hoppas att de fattar att det är 7 på morgonen och inte 7 på kvällen. Kommer antagligen ringa tillbaka och dubbelkolla bara för säkerhets skull och min egen paranoia. Är lite som när man hela tiden glömmer om man låste dörren när man lämnade huset. Jag tvingas jämt att kola sjuttioelva gånger och är fortfarande osäker på om jag  låste. Men det är väl det viktigaste gjort, har damsugit rummet så nu är det istort sett bara att vänta. Och vänta. 

Och vänta….

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-06-11 20:47:22

Inte avundsjuk alls. inte alls... jag sa det till mamma att du skulle strax åka hem och vara hemma länge. hehe hon sa att jag skulle tänka att Elin måste ju åka tillbaka. när du väl kommer hem får du ju vara hemma. en liten sanning ligger det dä.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela