livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Födelsedagsfest

Publicerad 2013-03-16 11:44:14 i Allmänt,

Sam fyllde 19 förra veckan men hans fest ägde rum igår kväll. Förfest i köket kl 8 sedan in till Archiebald simpson vid 9 tiden. Archie är en ganska fin bar, kanske mer för lite äldre människor egentligen. Men väldigt fin och billig. En pitcher alltså en tillbringare med tex. cosmopolitan (1 pitcher=4 normala glas) kostar 5£ vilket enligt min väldigt ringa erfarenhet är billigt. Någon med mer party vana kan ju gärna rätta mig om jag har fel. Satt väl på archies i en 3 timmar typ. Efter Archies var det meningen att vi skulle gå till någon nattklubb. Men först blev det visst en slight detour...Någonstans mitt i får Klaudia iden att vi ska sätta ögonbindel på Sam när vi lämnar Archies och ta honom till en stippklubb... Sagt och gjort. Killarna bar Sam delvis till stället, när vi kom dit så höll bouncern på att skratta ihjäl sig och en stor svart man frågade om han fick kyssa Sam. Sam fick lite panik, fast han inte ens såg snubben. Men vi kom in på klubben köpte honom en LapDance, det var våran present. Hans min var obetalbar både när han först insåg vart han var och när han blev ledd upp på scenen för sin LapDance. Vi andra satt och garvade ihjäl oss. Stackaren kom av scenen helt skakis efteråt. Efter stripp äventyret så begav jag mig hemåt. Klubb är inte min grej och Patrick hade inte riktigt tid med att gå och klubba om han ville komma upp i tid idag och börja arbeta på sina uppsatser som ska in på torsdag. 
 
Ja det var alltså min fredag kväll. Första och antagligen enda gången jag går på Strippklubb. Men nu kan man väl ticka av det från listan antar jag. 

Kommentarer

Postat av: svealinnea

Publicerad 2013-03-16 14:23:42

Hahaha. Detta kändes såååå Elin, haha ett check kan du allt sätta nu. Tur att jag inte har de på min lista ;)

Svar: ja för det var ju verkligen något som finns på min icke-existerande lista! Du borde lägga till det till din Nea tycer jag ;)
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela