livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Incident

Publicerad 2013-05-01 14:26:29 i Allmänt,

Dagens panikattack. Skulle tvätta vitt tänkte jag eftersom kläderna började ta slut och gå naken känns inte så lockande. Iallafall, nu var det så att häromkvällen så åt maskinen ett pund av mig och de gjorde den igen. Så jag stack in nyckeln för att se om det skulle gå att lirka loss myntet. Sist jag gjorde det så hände ingenting. Den här gången fastnar nyckeln, panic. Så jag drog lite i den för att få loss den. Då lossnar hela mynt automatgrejen. Mer Panik!!! Ner till Crombie, förklara att man eventuellt haft sönder en tvättmaskin och behöver få hjälp med att få tillbaka nyckeln. Utan nyckeln kommer jag ju inte ens in i huset där jag bor. Bor man i Crombie kommer man ju allafall in i huset. Men det löste sig relativt snabbt och smidigt, men man blev ju lite rädd för hur mycket man skulle bli tvungen att betala dem efteråt. Som tur var behoved jag inte det, men man vet ju aldrig. 

Kommentarer

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-05-01 21:08:50

Haha dyr tvätt om du skulle vara tvungen att betala hela tvättmaskinen :P tur att det löste sig! har ni lika underbart väder i Skottland?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela