livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Sommarjobb

Publicerad 2013-05-07 20:40:13 i Allmänt,

Det här med sommarjobb är ju lite av en stress element. Inte i liga med att hitta boende till hösten men inte långt efter. Fick ju tidigare ett antal dagar på Flygvapenmuseum, det var ju bättre än ingenting så det var man ju glad över. Sommarhagen i Malexander var intresserade tills de insåg att jag inte hade bil och de tyckte inte att cyckla 2 mil var någon bra ide. Så det blev inget med det. Varken ICA eller Coop hörde av sig. Sökte halvt på skoj till OVAKO där pappa jobbar. Kan nu meddela att jag fick jobb på OVAKO. Problemet är ju då att en del dagar klashar mellan OVAKO och museet. Men det ska lösa sig hoppas jag. Jag har iallafall jobb!!!

Kommentarer

Postat av: NewJerseyTjejen

Publicerad 2013-05-09 01:49:48

Grattis till jobbet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela