livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Akademisk Poster

Publicerad 2013-10-19 15:10:09 i Allmänt,

Har tre viktiga obligatoriska inlämningsuppgifter att göra, knappt 3 veckor till den första ska vara inne. Har knappt börjat. Det ena är en akademisk poster och det andra är två uppsatser. Har valt fråga till den ena uppsatsen och börjat småknåpa med den. Den andra uppsatsen har jag inte ens valt fråga till. Den akademsiak postern som ska in om bara 3 veckor har jag ingen aning om hur jag ska göra. Vi har tre frågor att välja mellan, velar mellan fråga 1 och 3. Har börjat med fråga 3 men vet liksom inte vart man ska börja. Det hela ska vara en analytisk poster, storlek A1, alltså 8 A4 papper i storlek och max 600 ord, inkluderant referenser men inte bilbiografi. Hur gör man det här???? Någon som vet?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela