livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ny Telefon!!! och nytt jobb....

Publicerad 2013-10-23 20:54:00 i Allmänt,

Idag var jag på en så kallad assessment hos NEXT. Det innebar lite snabba faktafrågor så som address och likannde och sedan så skulle jag ut på golvet och öva "customer service". Tydligen gick det väldigt bra för jag fick jobbet. MEN det innebär att jag inte kan komma hem till jul som planerat. Och KLM betalar inte heller tillbaka några biljett pengar så vi får se vad som händer, ska försöka boka om så att jag kanske kan komma hem en vecka eller något iallafall. Kanske blir det här jättestressigt med plugg och arbete. Jag kommer inte ha någon fritid bara så att folk vet det. 
 
Sedan när jag kom tillbaka ifrån "intervjun" så gick jag till ett par kompisar en stund. När jag var där så ringer telefonen och en gubbe ringer som jag inte kände igen. Visade sig att min telefon hade kommit!!! Ett antal dagar för tidigt, men jag klagar inte. Så nu måste jag bara in till stan och fixa ett nytt sim kort och starta den. Kan knappt bärga mig. Fast egentligen har jag ju inte tid att leka med telfonen nu är det dags att skriva två uppsatser och en poster!!!!. Iphone 5s får väl vänta en stund :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela