livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

3 plan på mindre än 24 timmar

Publicerad 2013-09-01 18:42:49 i Allmänt,

Fick skjuts in till Charlotte av värdpappan så kom i god tid till flyget. En kort flygtur till Detroit för vidare transport till Schiphol och sedan vidare till Göteborg. Redan gick bra, korta väntetider och byten gick smidigt. Allt gick lite för enkelt så det var väl ingen jätte överraskning att bagaget inte var med till Sverige. Lollos kom snabbt tillbaka. Mitt kom betydligt senare och väskan var skadad så var tvungen att skaffa en ny på stört eftersom jag åker nästa måndag igen. 2000 kr var det där ja…..tack så mycket.

Men på denna resa har vi alltså träffat världens bästa SRK:are för första gången på nästan exakt ett helt år. Varit i fem delstater, 5 flygplatser och dygnat två gånger. Så skojig resa! Jag har haft det urtrevligt och hoppas de andra hade det också. Nu taggar vi nyår :)

Detroit Flygplats
Inomhus tåg på flygplatsen i Detroit
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2013-09-01 20:24:39

Fick du inga pengar för att de tog sönder din väska ?!
Sådan otur !!!
Men jag hade oxå sjukt kul och taggar redan för nyår !! :D

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-09-02 00:34:54

Är urtrevligt mer än okej???????????? Isf är jag sjuky stolt över att du fick en såå bra resa :) vi taggar, bara 4mån kvar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela