livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Charlotte, North Carolina med Sandra

Publicerad 2013-09-01 18:11:35 i Allmänt,

Sandra, hennes värdpappa och två av värdbarnen var snälla och hämtade oss på flygplatsen. Tog en stund att hitta hem eftersom de var nyinflyttade till North Carolina. Värdfamiljen var jättesnälla och öppna. Området där Sandra bor, ser precis ut som Sims 2 hus. Stora hus och till och med tomterna med gräsremsan och postlådan och sedan trottoaren en bit in för att sedan övergå i gräsmatta igen. Hos Sandra blev det några slappa dagar, lekte lite med värdbarnen, pratade med familjen. Softade helt enkelt inga måsten. Snackade ute på verandan och blev mer myggbiten än jag blivit på hela sommaren sammanlagt. Gick till polen med ungarna och fick världens solbränna. Sandra och Lollo fick solbrille bränna. 

På lördagen åkte vi runt och hittade ett shoppingområde. Mysigt, handlade lite där. Mer än vi handlat i NY iallafall. Som alltid handlar man mer än man tänkt sig. Blev iallfall två par skor, nagellack, tror iallfall det var jag som shoppade minst. Söndagen åkte vi till South Carolina och gick I en park. Med park menas skogsområde det ironiska var att man var tvungen att betala för att åka in. Kändes ju lite knäppt att behöva betala för att få gå in I en skog för att gå på promenade. Åkte sedan vidare till Charlotte. Trots min dåliga förmåga att tolka GPS:n så kom vi fram till slut iallafall. I Charlotte visade det sig att det var Pride festival. Har aldrig sett en innan så det var lite oväntat. Inget jag tanker hålla ögonen på och leta upp så att säga men gjorde inte heller något att springa på den. Tittade lite på den. Hittade en resturang och satt där I säkert över en timme och bara snackade. Sedan skulle vi gå tillbaka till bilen, tänkte då åka på ett trappräcke och det gick bra och så, till jag skulle hoppa ner vill säga då vet jag inte hur men lyckades stå på huvudet fore ner I betongen. Skrapade upp mig I ansiktet och armen och benet. Men det gick nog bra, snurrade lite i huvudet men det gick över. Sedan åkte vi hemmåt. Det var dags att börja packa.

 
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2013-09-01 20:22:16

Alltså vilka bilder Elin xD
Det va ju inte de finaste direkt :p
Men hade sjukt kul när ni var här :)

Postat av: Svealinnea

Publicerad 2013-09-02 00:32:48

Asso bilderna är ju döfula på er också.. Snacka om att vi ska ge ingen. Va sägs som att posta gamla bilder våra bloggar som är mindre snygga? ;)

Svar: Haha gör det du :D
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela