livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Lat Lördag

Publicerad 2014-02-08 19:42:22 i Allmänt,

Dagen idag har tillbringats till största delen i sängen med datorn i knät och netflix spelandes. Har nu sett så mycket filmer som egentligen inte ens är särskilt bra att det inte ens är roligt. Har även tillsammans med Sam storstädad lägenheten, eller iallafall allla allmänna områden såsom kök, badrum och hall att lägenheten aldrig har varit renare. Kan ju säga så här att det var nästan som i reklamen när man torkar bort smuts och allt blir skinande rent. Så ja städas kanske det borde göras lite oftare, men efter ett halvår här och ytterligare ett halvår att gå så tvivlar jag väl på hur bra det kommer gå. Har även fixat mig en överblick över hur alla inlämningsuppgifter ligger. Allihop verkar ligga relativt sent, men då ligger tentorna samtidigt så det blir till att börja tidigt. 2 uppsatser, en bok recension, en poster och ytterligare tentor ska fixas inom ramen av 15 veckor, det låter ju som mycket tid men jag kan lova att tiden inte kommer att räcka till i slutet iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela