livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Söndagsångest....

Publicerad 2014-02-16 21:13:48 i Allmänt,

Skola igen imorgon, eller universitet tekniskt sett. Har inte gjort mycket idag. Varit oerhört lat och oproduktiv. Kommer få betala dyrt för det senare...alltså imorrn. Men har läst historian tills på fredag och laddat ner historian till nästa fredag. Ska bara försöka få mig att läsa det också. 
 
Lägenheten är visst under någon slags utredning, det där lät visst allvarligare en var det egentligen är men iaf, det ska komma någon snubbe och besikta lägenheten typ. Eller det var så jag fattade det när en av mina flatmates beskrev det. Vidare uppdatering om det kommer så fort jag vet om det är något. 
 
Hoppas ni har en bra vecka!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-02-17 13:08:49

Vaknade och trodde det var fredag idag , sicken besvikelse ^^
Nu är en ny VeckansBlogg-tävling igång , kika gärna in och registrera ditt deltagande :) Förlåt om du inte gillar sådana meddelande , kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela