livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

PAYPAL så himla krångligt

Publicerad 2015-02-16 12:33:20 i Allmänt,

Alltså måste få ranta lite alltså. Skulle boka tågbiljetter inom Kina för någon vecka sedan. Och detta skulle då betalas genom Paypal. Var först tvungen att verifiera ett nytt betalkort, det gick ju smidigt och problemfritt tog bara lite tid. Fick tillbaka de 15 kronorna på mitt paypal konto där jag redan hade drygt 250 SEK. Skulle sedan betala för biljetterna, fick göra det i två transaktioner, men pengarna drogs utan problem från mitt kort och fick biljetterna. Men eftersom vi tillslut tivingades ta lite sämre biljetter som var lite billigare så skulle jag få pengar tillbaka. Förra måndagen sa företaget att det skulle ta 3 arbetsdagar, på fredagen hade inga pengar kommit så jag mejlade företaget som sålt oss biljetterna i lördags. De sa att de redan skickat pengarna till Paypal. Idag kom mejlet som sa att pengarna var tillbaka. Gick in på både paypal och bankkonto, inga pengar, och dessutom hade alla pengar som funnits på mitt paypal konto mystiskt försvunnit och det finns inga transaktioner. Det står att jag fått tillbaka mina 15 sek men ingenstans står det var det försvunnit. Mejlade paypal redan i lördags om detta och får ett automatiserat skit email som inte besvarade min fråga. Vill ha tillbaka mina pengar! Vet ju att jag inte har handlat något förutom tågbiljetterna och att dessa är dragna från mitt bankkonto. Trots allt är det ändå 250 kr plus ytterliare 2000 som alltså bara är borta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela