livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Tredje året är över

Publicerad 2015-05-05 22:36:50 i Allmänt,

Då har man gjort årets enda tenta så tills resultaten ifrån vårterminens kurser kommer in finns det inte mycket för mig att göra. Nu har jag ledigt fram tills början av juni då jag ska jobba hemma i Sverige i tre månader. Ska bli skönt med ledigt men samtidigt väldigt tomt. Har lite jobb inbokat med universitet och en massa packning att göra innan det är dags att sätta sig på planet hem men inte direkt full späckat schema. 
 
Det är alltså nu man ska hålla på med alla hobbys och tv-programm man inte haft tid med innan. Vikla var det nu som man så desperat ville kolla på? 
 
Några bilder ifrån senaste tågresan till Edinburgh. Ska ner igen på fredag så kanske blir några till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela