livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Halloween

Publicerad 2015-11-01 18:26:15 i Allmänt,

Halloween lördag, efter att ha jobbat hela dagen och  varit ute till klockan 2 på natten kvällen innan så tog jag sovmorgon. Bestämde mig för att göra massa ärenden på stan. Var tvungen att hämta mina linser som dom rignt om för typ två veckor sedan. Sedan behövde han man bor med saker till sin Halloween kostym inför kvällen och eftersom han jobbar hela dagen så blev det min uppgift. Tyvärr hade hans planerade kostym inte hunnit komma i tid så det fick bli ett hopplock. Så ag gick nog in i varenda Välgörenhets affär. VIlket jag älskar men lyckades dock inte hitta det han ville ha. Letade efter en svart Tophat och en käpp. Alltså inte en sådan som äldre har som har svårt att gå utan en lång svart käpp, tänk Lucius Malfoy. Hittade dock inget sånt. 
 
Så han fick klara sig utan. Han klarade sig dock med sin kostym och en svart mantel så var han en vampyr. Själv blev jag Cho Chang, för jag är Ravenclaw och Ravenclaw är bäst! 
 
På väg hem från stan 

Drink lekar
Min kostym:) 

jag ska till Hogwarts!!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela