livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

International Food Market

Publicerad 2016-04-30 21:57:26 i Allmänt, aberdeen,

Glad Valborg till er i Sverige. Här i Aberdeen var det underbart väder idag. Solsken och inget hagel eller snö, eftersom the International Foodmarket var i stan så bestämde vi oss för att dra dit. Tänkte även kolla balklänning, men hittade ingen köpte en annan sommarklänning dock. 
 
Marknaden var mindre än i Linköping men det var iallafall bättre än att sitta hemma och dega. Fanns inge kängruburgare eller krokodil burgare men jag tyckte att det gick bra med grektisk wrap. Sällskapet var visst lite besviket men det gick över efter lite tysk korv. En snabvisit till boots för att köpa nyt munvatten, det tanfläkaren fick mig att köpa igår var smaksatt med ANIS: VEM FAN smaksätter munskölj med ANIS? Hatar Lakrits. Hoppas mint smakar bättre. Lite irriterande att ha slösat 5 pund på flaskan igår, men klarar verkligen inte av lakrits.
 
Sedan tog vi vägen ner till stranden och åt Krispy Creme donuts, riktigt goda. Inte lika goda som de hemmagjorda men defintivt de bästa jag testat av köpe munkar. 
 
te g
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela