livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Ny lägenhet

Publicerad 2016-10-03 18:40:14 i Allmänt,

Då har man flyttat in ordentligt i ny lägenhet. Ny stad och nytt universitet, tekniskt sett nytt land antar jag. Inflyttningsprocessen har tagit lång tid och det känns inte riktigt som hemma än. Men hoppas att det kommer. Men lägenheten är i bra skick och relativt hög standard. Definitvt bättre än tidigare lägenheter om man ser till standard. Dock betydligt sämre läge i förhållande till stan och universitet men man får väl ta det goda med det onda. 
 
Vårat supper lilla kök, hade önskat att det funnits mer ytor och förvaring. Att slå in väggen i till vardagsrummet hade inte skadat. 
 
Badrum 1. 
Vardagsrummet, vi vill få upp lite posters och grejer så det ser lite hemtrevligare men vet inte riktigt om vi får för hyresvärden. 
Mitt sovrum. Tyvärr finns det ju inget skrivbord som ni kan se. 
 
Men jag har iallafall min egen toa och dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela